Добре дошли при BobbieCooks - здравословно и вкусно! Тук ще намерите вкусни рецепти за готвене подходящи за здравословен режим на хранене. Пазарувайте в моя магазин за дома и online книжарница. Вижте ревюта на ресторанти. Поръчайте кетъринг за парти. Всичко кулинарно на едно място - при BobbieCooks!

Онлайн магазин за книги

Share


Ето, че най-сетне настъпи дълго чаканото лято! В новия сезон стартирам нов раздел на моя уебсайт - продажба на книги онлайн. Надявам се, че ще ме подкрепяте и в това начинание.

Това ще бъдат книги с кулинарни рецепти на български и световноизвестни майстори готвачи, хранителни режими, диети за отслабване, фитнес, упражнения за поддръжане на отлична форма, качествен живот и цялостно усещане за хармония в живота и отношенията ни с околния свят.

Онлайн книжарницата ми ще бъде с подбрана лично от мен литература, като ще предлагам, както български, така и чуждестранни издания. Българските книги ще можете да поръчате директно от мен и аз ще ви доставям с куриер в цяла България, а чуждестранните книги ще можете да поръчате от тествана от мен онлайн книжарница във Великобритания, която предлага безплатна доставка до България.

Ще очаквам вашите отзиви и препоръки, както и интересни заглавия, които вие бихте препоръчали.

Принтирайте тази страница
Blog Widget by LinkWithin

0 коментара:

Публикуване на коментар

Ще се радвам да получа вашите коментари и отзиви!

.

Информация и оферти за имоти в България

 
Всички права запазени BobbieCooks 2008-2013 | Условия за ползване| Интернет маркетинг POGESTO